Dag 10 100 mile house-Whistler

14 augustus 2017 - Campbell River, Canada

Vanmorgen vroeg rond 7.30 uur weggereden uit 100 mile house. Het had afgelopen nacht flink geregend wat weer goed was voor de smog van de bosbranden.

De weg naar Whistler was nog steeds afgesloten, wat voor ons betekend dat we een flink stuk moesten omrijden om in Whistler aan te komen.

Net buiten 100 mile house nog een beer langs de kant van de weg gespot. hij stond in een greppel rechtop. Erica geloofde mij niet dus ik terug en er weer langzaam langs heen.

En ja hoor de beer stond weer rechtop. Erica schrok er zo van en gilde natuurlijk dat de beer op de loop ging. Shit weg foto's

Gelukkig was de route verder niet saai en we reden door een mooi gebied.Rond 15.30 uur waren we bij onze eindbestemming in Whistler.

In Whistler werden in 2010 de ski onderdelen van de olympische spelen in Vancouver afgewerkt. Nu zijn er erg touristen en worden van de skihelling mountine bike afdalingen gedaan.

Morgen vervolgen wij onze route naar Vancouver Island overtocht van 3 uur.