Dag 12 Campbell River

16 augustus 2017 - Campbell River, Canada

Zoals beloofd vandaag meer actie. Vanmorgen vroeg uit de veren want we werden om 7.30 uur verwacht in de haven van Campbell River voor een wildlife tour.

En deze tour was niet per bus of fiets maar per zodiac. We moesten na de rescue instructie in veiligheidspakken hijsen. Alles voor de veiligheid.

De tocht duurde in totaal ruim 3 uur en dat was het zeker waard. Mooi wildlife gespot.

Robben zeearenden, mini dolfijnen en tot slot ook nog walvissen.

Al met al een mooie ervaring.

Morgen vervolgen wij onze rondreis naar het westelijk deel van Vancouver Island en gaan naar Tofino.

Groetjes van Roel en Erica

1. Renate:
    16 augustus 2017
    Wat ontzettend gaaf zeg jullie hebben ze ook zo mooi op de foto gekregen geniet ze nog
  2. Rob Duchatteau:
    Fantastisch Erica& Roel wat een avontuur beleven jullie weer
    De foto's en verhalen prachtig om te lezen en we kijken dan ook aluit na jullie verhalen als ie er weer bint in almeloooo
  3. Rob Duchatteau:
    16 augustus 2017
    O ja mocht ie nog meer van die olde meuk tegen komen slooptber dan gelijk wat af
  4. Erica en Roel:
    17 augustus 2017
    Die hondekop was er al afgesloopt