Dag 22 Radium Hot Springs - Calgary

26 augustus 2017 - Calgary, Canada

Zo beste volgers,

Dit is dan ons laatste reisverhaal van deze vakantie.

Vanmorgen bij het hotel liepen nog een paar Big Horn Sheaps. Net onze route begonnen net buiten Radium Hot Springs komen we een hele kudde berggeiten tegen.

Vervolgens over de Kootenay parkway richting Lake Louise komen we eerst nog een muledeer tegen genaamd Rudolph.. Kootenay parkway is een mooie route om te rijden die sinds 1,5 weken weer open. Dit ivm de bosbranden. Ook hier heeft brand gewoed en smeult hier en daar nog. Ook sommige punten zijn nog afgesloten en af en toe kon je het goed ruiken dat er brand geweest was.

Aan het eind nog even richting Lake Louise over de Bow valley pkwy, gegaan tegen beter weten in. Konden niet bij Lake Louise en Moraine lake komen ivm de drukte waren de wegen afgesloten.

Dan maar richting Calgary gereden over de Bow valley pkwy in de hoop nog een beer te spotten, maar helaas.

Aan het eind van de middag bij ons hotel in Calgary aangekomen 10 min van het vliegveld.

Morgen (zaterdag) vliegen we om 15.25 uur (is het in Nederland 23.25 uur) terug.

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties en de stille volgers hopelijk hebben jullie genoten van de foto's en de verhalen de afgelopen 3 weken, waarin we bijna 5000 kilometer door Canada hebben getrokken.

Wij vonden het in ieder geval leuk om te doen.

Groetjes Roel en Erica

1. Erwin:
    26 augustus 2017
    Bedank vond het weer erg leuk om mee toekijken en te lezen.
    Ik wens jullie een verspoedige terug reis.
    En we zien mekaar.
    Gr Erwin.
  2. Rob Duchatteau:
    26 augustus 2017
    Erica & Roel,

Bedankt voor het delen van de verhalen, foto's en tips!
    Een voorspoedige terugreis en tot in NL!

Gr. Diny & Rob