Dag 21 Bryce Canyon - Moab

22 september 2015 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Beste volgers,

Was vanmorgen weer behoorlijk frisjes, nl 3 graden half 8 toen we vertrokken uit Bryce Canyon.

Via de mooie scenic byway 12 doorgereden naar Capitol Reef. Hier waren we 3 jaar geleden ook al geweest maar toen kwam het met bakken uit de lucht. Temperatuur inmiddels rond de 23 graden hier.

In Capitol Reef werd ook nog door een dame aangesproken. Ik had mijn USA pet op en ze dacht dat ik een ouwe veteraan was. Ik speelde het spelletje mee en zei ja. Ze bedankte mij voor mijn inzet. (hahahahaha).

Daarna nog ongeveer 1,5 uur rijden naar Moab. Net voor Moab hebben we NP The Arches nog even weer bezocht. Inmiddels temperaturen van rond de 30 graden. Ook in dit park 3 jaar geleden al geweest maar was beslist geen straf om dit mooie park nog een keer te bezoeken.

Morgen vervolgen we onze reis door het onbekende achterland waar ook wij nog niet eerder zijn geweest.

Groeten uut Moab

Roel en Erica

1. Coen en ria:
    22 september 2015
    Hallo kun je na gaan hoe een ouwe kop je hebt ouwe veteraan waar heb je gevochten of vecht je tegen de ouderdom zal wel het laatste wezen ha ha en nu weer inzetten voor de laatste dagen wij wensen jullie nog een paar mooie dagen toe de groetjes van ons
  2. Rob Duchatteau:
    22 september 2015
    Het is maar goed dat ze niet je naar je schotwond heeft gevraagd :)
    anders had je haar maar 1 (donker) gat kunne laten zien..hahaaaaaaaaaa
    Veel plezier nog de laatste paar dagen!

Gr. Rob