Dag 20 Grand Canyon North Rim - Bryce Canyon

21 september 2015 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Beste volgers,

Vanmorgen eerst het verhaal van gisteren gauw op reislogger geplaats. In de North Rim is alleen wifi bij de General Store zo'n 1,5 mijl van de lodge.

Daarna onze weg vervolgd richting Bryce Canyon. Niet zo'n hele lange rit ongeveer 3 uur.

Was behoorlijk druk in Bryce Canyon veel bussen met toeristen.

Na wat foto's her en der genomen te hebben zijn we naar het hotel gegaan aan het begin van Bryce Canyon.

Lekker cowboy buffet gehad, waar lekkere gemarineerde kip, gehaktballen en nog veel meer lekkere dingen lagen.

Morgen vervolgen we onze reis naar Moab.

Groet'n uut The States Roel en Erica

1. Coen en ria:
    21 september 2015
    Hallo zo zo de dagen worden hier af geteld doe maar rustig aan geniet maar even van dat cowboy buffet met die buffel op tafel er is ook heel veel groei daar ook ????? maar hier ook wel dus geniet er van de groetjes maar weer van ons
  2. Rob Duchatteau:
    21 september 2015
    Hallo Roel & Erica,

Fanatisch als je de plekken kunt vergelijken zelf zijn we alleen op de north rimm geweest en heb dus nu de south rimm op het (verlang ) lijstje staan.
    En eigenlijk is het onverantwoord dat Erica je helemaal alleen naar de horse shoe bend laat lopen...hahaaa wat een prachtig natuurverschijnsel en ik zie al de veranderingen al ...
    Geniet nog even lekker verder van de Shake's van Mc Donalds want zo als je daar smaken dat mis ik hier!!

Groetjes,