Dag 19 Grand Canyon north rim

20 september 2015 - Grand Canyon North Rim, Arizona, Verenigde Staten

Beste volgers,

Op zich is de North Rim mooi, maar het is niet zo als de South Rim waar we vorig jaar waren. In de south Rim kun je langs de canyon rijden en heb je diverse mooie uitkijkpunten de Canyon in.

Op de North Rim heb je dit alleen bij de lodge aan het einde.

Vanmorgen vroeg de veren om de zonsopgang in de canyon mee te maken en wat plaatjes te schieten. Was echt niet de enigste het was er al behoorlijk druk.

Daarna even lekker van een ontbijtje genoten en toen richting Page. Hier ben ik nog een keer naar de Horse Shoe bend gegaan. Zoals ik al in de update van dag 18 vertelde is Erica bij de auto gebleven, en liet mij dat hele stuk alleen lopen.

Het was hier behoorlijk druk en warm, mensen met kleine kinderen werden tegen gehouden om de tocht te maken.

Weer wat mooie foto’s gemaakt en toen mezelf maar getrakteerd bij de Mac op een heerlijke shake. Daar gelijk even het verhaal van dag 18 op reislogger gezet, want daar hebben ze wel wifi.

Nog even bij Lake Powel (Page) geweest. Altijd mooi.

Toen bijna 3 uur terug rijden naar de lodge in de north rim.

Vanavond even wat foto’s maken van de zonsondergang.

Morgen vervolgen we onze reis naar Bryce Canyon, waar we ook overnachten.

Groeten maar weer van ons.