Dag 23 - Gunnison - Colorado Springs

23 september 2015 - Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten

Beste volgers,

Uit sommige reactie begrijp ik dat jullie blij zijn dat we terug komen. Echter hebben nu nog een volle dag in The States. En daar gaan we nog ff lekker van genieten.

Vandaag kregen we het bericht binnen dat het Zion park voorlopig gesloten is omdat er een steentje naar beneden is gevallen (foto 1). Dus we hebben afgelopen week weer geluk gehad.

Vandaag niet zo'n hele lange rit en over een mooie route. Wel weinig punten waar je echt even kon stoppen voor mooie foto's, maarja je kunt ook niet alles hebben.

Toen we in Colorado Springs aan kwamen zijn we eerst naar The Garden Of Gods (TGOG) geweest. Nou als dit zijn tuin is mag hij mij wel naar de hel sturen. Wordt tijd dat hij een paar hoveniers ophaalt.

Morgen gaan we dan naar Nederland.

Groetjes van ons

Roel & Erica

1. Rob Duchatteau:
    24 september 2015
    Tja ben dan wel geen hovenier...maar als ik die foto's zo zie hoef ik dat ook niet te zijn en wil ik het onderhoud wel ff een paar dagen doen..:)
    En als ik eer dan toch ben......en mijn vriend naar de tuinen van de hel wil!
    God wat wil je nog meer hahaaaaa

Roel & Erica veel plezier de laatste dag in de states!!!

Gr. Rob
  2. Coen en ria:
    24 september 2015
    Zo nog een dag dan naar huis mooi op tijd alle huizen wat leeg staan doen ze vluchtelingen in dus pak de koffer maar in en kom naar huus guus maak er nog een mooie laatste dag van de groetjes van ons
  3. Renate:
    24 september 2015
    Erica en roel nog een fijne laatste dag geniet ervan en een goede vlucht gewenst tot gauw gr van jan renate marion en heini xx