Dag 18 Las Vegas – Grand Canyon North Rimm

19 september 2015 - Grand Canyon North Rim, Arizona, Verenigde Staten

Beste volgers,

Helaas op de North rimm geen wifi dus jullie hebben, zoals beloofd de verhalen tegoed gehouden.

Vandaag het te gekke Las Vegas verlaten om vervolgens richting Zion park te gaan. Gezocht naar de boom met schoenen en BH’s .

Een goede vriend van mij heeft hier 3 jaar geleden zijn schoenen aan de wilgen gehangen. Met een boodschap. Echter de boom niet kunnen vinden, dus helaas.

Wel zijn we in het Zion park de Big Horn Sheap op de rotswand tegen gekomen. (Schoapie was er wel). Ook weer een indrukwekkend gezicht.

Vanuit Zion park zijn we door gereden naar de Grand Canyon North rimm, waar we 2 nachten blijven slapen in de negerhut van oom Tom.

Morgen gaan we even richting Page.

Groeten van ons.

UPDATE: de Grand Canyon geen wifi. verbinding. Bovenstaand verhaal gisteren al gemaakt. Nu net de Horse shoe bend in mijn eentje beklommen. Erica haakt af na eerder ervaring van het beklimmen van de Horse Shoe Bend.

Nu ff een lekkere aardbeien shake nuttigen bij de Mac en hier hebben ze wifi.

Groeten.

1. Rob Duchatteau:
    20 september 2015
    Mooie bekende foto's Roel, ik ga er ff vanuit dat je wel een zaadje gepland hebt voor een nieuwe boom??
    zodat als ik er nog eens kom.... ( dan zal de boom al wel mooi gegroeid zijn)
    we de traditie weer voort kunt zetten :)

Groetjes,

Rob & Diny & kids