Dag 17 Beatty - Las Vegas

18 september 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Beste Volgers,

vandaag een korte rit gehad. Eerst via de Red canyon, maar op zich viel het tegen als je meerde parken gezien hebt in Amerika. Maar goed het lag toch op de route dus waarom niet.

Daarna doorgereden naar Las Vegas. Eerst naar de Pawn shop geweest bekend van tv. Veel toeristen die er een kijkje komen nemen. Niet zo heel groot en je bent er ook nog wel een keer uitgekeken..

Daarna na het hotel gegaan en ff geluncht. En daarna door naar oud Las Vegas Fremont street. Was gezellig maar de verlichting met vorig jaar viel wat tegen.

Morgen verlaten we de hectiek van vegas en gaan we via Zion park (als we erin komen na de ramp van afgelopen week) door naar Grand Canyon North rimm. Hier verblijven we 2 dagen en ik weet niet of ik daar internet heb.

Daarna gaan we door naar Bryce Canyon en daar hadden we 3 jaar geleden ook geen internet.

De verhalen zal ik wel plaatsen zodra ik internet heb en de foto's natuurlijk ook.

Groetjes Roel & Erica

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coen en ria:
    18 september 2015
    Dat pandjes huis is ook wel op de tv wat een verlichting allemaal maar wel mooi voor even zijn jullie daar ook al niet eerder geweest maakt ook niks uit als je maar plezier hebt heb je dat bonnetje nog bij je voor dat pandjes huis waar mijn kluis ligt met diamanten laat het daar maar liggen ik weet niet waar ik er mee heen moed hier ik oor het wel verder een goede reis ge groetjes van ons
  2. Rob Duchatteau:
    18 september 2015
    Hallo Roel & Erica,
    We hopen dat jullie erin mogen in Zion park ..en let goed op een paar mijl voor de ingang aan de rechterkant de befeaamde boom!!!
    Ben benieuwd of hij er nog staat en het er nog in hangt??
    We zien jullie verhalen en foto's wel weer verschijnen en veel plezier in de grand canyon north rimm.

Gr. uut Deventer