Dag 1 Amsterdam - Denver

2 september 2015 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Beste volgers,

Hier zijn we dan weer vanuit de Staten.

Gisteren uit Amsterdam vertrokken met een half uurtje vertraging.
Op zich niet zo erg, maar in Chicago hadden we nu nog maar 1,5 uur voor de overstap ipv 2 uur.

Dus dat was rennen van de ene terminal naar de andere. We waren net op tijd in het vliegtuig toen het alweer vertrok vanuit Chicago richting Denver.

In Denker aangekomen werden we hartelijk ontvangen met onweersbuien en een goede regenbui.

Vanaf het vliegveld naar de auto verhuurder. Daar een mooie Nissan uitgezocht. Klaar en rijden maar. Waren we net op weg controle lampje wat bleef branden.
Omdat we toch nog zo'n kleine 4 weken met de auto moeten toch maar even terug gegaan.
Omdat de monteur al naar huis wastafel en er op dat moment geen auto meer uit onze klasse beschikbaar was mochten we uit een andere hogere klasse kostenloos een andere auto uitzoeken. Dank u alamo
We rijden nu in een Kia nog wat zal er als ik aan denk vandaag wel fijn een foto van maken.

Vandaag door de Rocky Mountains .