Dag 10 Jackson - Twin Fall

11 september 2015 - Twin Falls, Idaho, Verenigde Staten

Beste Volgers,

Vandaag onze reis vervolg richting Idaho. Zoals ik gisteren al zei, wel een mooie route maar ook saai.

Zijn in 1 streep doorgereden naar het NP Craters of the moon. Hier heeft de NASA vroeger getraind omdat dit veel op een maanlandschap leek. Het is dat het op de route ligt, maar op zich veel lava stenen en voor de rest valt het nog wel tegen.

Daarna was het nog 2 uur rijden naar Twinn Falls. Waren we getuige hoe een gek van de brug sprong. Ja soms maak ie wat met in de States.

Daarna wilden we nog naar de twinn falls, maar daar was de weg afgesloten tot 31 maart ivm onderhoud.

Toen maar naar het hotel gereden. Inchecken.... nou we waren niet bekend. Euh..... op de reispapieren stond toch duidelijk dat we voor vandaag geboekt hadden. Dame achter de desk gebeld met Amerikaanse organisatie die weer de belangen heeft behartigd vanuit Nederland.

Bleek dat die Amerikaanse organisatie ons hier voor morgen had geboekt ipv van vandaag. Uiteindelijk is hier alles goed gekomen, maar we zijn benieuwd naar morgen.

Morgen vervolgen we onze reis naar Elko (Nevada). Wordt ook weer een saaie reis van 6 uur, maar ja dat wisten we van te voren.

Groetjes Roel en Erica

1. Coen en ria:
    11 september 2015
    Hallo ja mooi dat maanlandschap ik denk dat je geen stukje van die lava stenen mag meenemen dat dat met die boeking verkeerd was misschien morgen ook wel het hoeft ook niet alles op rolletjes te lopen ha ha heb je nog wat van die bosbranden gezien of gemerkt wat er is geweest Nou wij wensen jullie nog veel plezier de grotjes van ons
  2. Rob Duchatteau:
    11 september 2015
    Ja amerika is groot hé aan de ene kant zien ze jullie voor professionele dansers :) en nu ben je onbekend:(
    maar jullie rijden toch niet zo snel dat je nu al een dag overslagen hebt...??
    Goede reis verder!!

Groetjes uut Deventer