Dag 9 Yellowstone - Jackson

10 september 2015 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Beste volgers,

Vandaag onze reis vervolg richting Jackson.

We werden in Yellowstone opgehouden door een kudde Bisons die voor onze auto de weg overstaken. Was prachtig om te zien.

Uiteindelijk Yellowstone aan de zuidkant verlaten, om vervolgens Grand teton in te rijden.

Ook een prachtige route met mooie punten.

Ook nog even een bezoekje gebracht aan het meest gefotografeerde huisje van Amerika, Old barn met Grand Teton op de achtergrond.

Daarna doorgereden naar Jackson.

Morgen zal de rit een stuk saaier worden richting Twinn Falls.

Iedereen die tot nu toe gereageerd heeft bedankt en hopelijk genieten jullie van de foto's en verhalen.

Groet'n Roel en Erica

1. Coen en ria:
    10 september 2015
    Hallo ik heb nog geen filmpje gezien zo de foto's te zien wat een mooie route is dat met die bisons na zo'n mooie route komt er altijd wat saaist achter aan maar dat hoort er bij Roel kom even over het weekend ik ben hartstikke druk in de stad met al die programma's verder wens wij jullie nog een fijne reis
  2. Rob Duchatteau:
    10 september 2015
    Maak je geen zorgen vriend, ik heb je reis voor de boeg gezien :)
    Er komen nog heeeeeel veeeeeeel mooie plekken en route's aan!!!
    Ik kan niet in de toekomst kijken en weet dan ook niet of we er ooit nog komen...vandaar dat we zo blij zijn met jullie verhalen, tips en foto's !!
    Heel veel plezier ook op een saai stukje USA !!

Gr. Rob
  3. Renate:
    10 september 2015
    Prachtig hoor al die foto.s jullie hebben alweer veel moois gezien onze koffers staan nu ook klaar vanacht is het dan zover het vliegtuig in bbrrr haha geniet ze nog gr van ons