Dag 8 Yellowstone

9 september 2015 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Beste Volgers,

Vanmorgen toen ik bij de auto kwam rond 6.45 uur, zat er ijs op het dak. Onderweg in Yellowstone park zakte de temperatuur naar -5 graden. Was inderdaad frisjes. Later op de dag liepen de temperaturen op naar zo'n 20 graden. Dat was wel weer lekker.

Vandaag zijn we in Yellowstone park gebleven. Eerst naar de Old faith full geyser geweest. Deze spuwt om de ca. 90 min water Was best wel mooi om te zien.

Alleen de geur (zwavel) net rotte eieren.

Later verder gereden via de zuidkant van het park en de oostkant. Daarna weer terug naar het hotel. Onderweg op diverse mooie plekken even gestopt om wat foto's te maken.

Morgen verlaten we Yellowstone en gaan we naar Grand Teton.

Groetjes van ons

1. Coen en ria:
    9 september 2015
    Weer zeer mooie foto's met al dat wild en die geisers prachtig
    s'morgen ijs op het dak overdag de korte broek weer maar ja dat hoort er allemaal bij op wereld reizen morgen gauw weg richting de zon
    de groetjes van ons en veel plezier
  2. Leendert:
    9 september 2015
    Dag Erica en Roel.
    Mooie fotos heb ik gezien .Zo te zien genieten jullie er van. Maar Roel eet niet te veel steaks want ik zag een paar fotos en die hadden de bril niet op straks neemt Erica de verkeerde mee naar Nederland.
    Geniet er nog van de natuur is daar heel mooi