Dag 7 Cody - Yellowstone

8 september 2015 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Beste Volgers,

We zijn nu al weer 7 dagen in the States en hebben inmiddels al 1650 mijl achter de rug.

Vanmorgen om 7.15 uur uit Cody vertrokken richting het noorden. Daar ligt één van Amerikaanse mooiste route's, de Beartooth higway. Inderdaad een hele mooie route die hoog door de bergen gaat. Op een gegeven moment zagen we Amerikanen lopen met handschoenen aan en mutsen op. En wij liepen daar als bikkels in onze korte broek en t shirt aan. Are you not icy??. Nee hoor... maar waren wel weer blij dat we in de auto zaten.

Via de Beartooth highway rij je het noord oosten van Yellowstone NP binnen. Hoop bisons gezien en doorgereden naar hotsprings. Van hieruit doorgereden naar de Norris geysers.

Onderweg nog wat wildlife gespot en tegen 17.00 uur waren we aan de westkant van Yellowstone bij het hotel.

Geweldige route vandaag gehad, dus Rob zet maar op je bucketlist.

Morgen verblijven we de hele dag in Yellowstone en gaan we nog meer mooie dingen bekijken.

Hopelijk krijg ik de foto's erop, anders moeten jullie die even tegeoed houden, want het internet hier is niet al te snel.

Groeten van ons

1. Rob Duchatteau:
    8 september 2015
    De meeste dromen zijn bedrog, maar gelukkig voor jullie komen ze uit!
    Bedankt gids voor de tips, ze staan op de lijst!

Enjoy your stay in Yellowstone park fooks!!

Gr. uut Deventer