Dag 6 Buffalo - Cody (west Yellowstone)

7 september 2015 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Hallo Volgers,

Vandaag een mooie route gereden door het Big Horn gebergte richting Cody.

Op de top van het Bighorn gebergte begon er een signaal te piepen en lampje te knipperen op het dashboard. Ik kijken en het was maar 3 graden boven nul. Nog wel even op de top uit de auto geweest maar was toch wel frisjes in een korte broek.

Mooie route verder vervolg met mooie uitzichten en meertjes en een hoop wildlife, zoals herten, big horn sheep en zelfs een vos.

Na het verlaten van het big horn gebergte verder gereden richting Cody. We waren lekker vroeg in Cody en doorgereden de Yellowstone oost. Mooi gebied mooie meertjes en uitgebrand stuk bos. Ook hier wildlife tegen gekomen zoals reeen en zelfs een bruine beer (zie foto).

Morgen vervolgen we onze reis eerst een stukje naar het noorden om één van Amerika's mooiste route's te rijden de Beartooth highway en vervolgens gaan we Yellowstone weer in.

Groetjes van ons

1. Coen en ria:
    7 september 2015
    mooie route zo met dat wild langs de weg prachtig mooi die natuur daar
    dat moest hier in holland ook zo zijn maar ja Ik ben met mamme naar de kermis geweest kwam dat ETTERWIJF ook weer tegen met de kinderen toen zijn we maar naar het wethuis gegaan Ik hoop dat jullie nog vele mooie dingen mogen zien De groetjes van ons tot morgen maar weer
  2. Rob Duchatteau:
    He Roel & Erica,
    Prachtig de foto's en jullie verhalen,hier genieten we van!
    Met grote belangstelling kan ik dan ook weer al uit naar jullie volgende reisverslag en foto's.
    Veel plezier en geniet ze!!

Gr. Rob & Diny
  3. Renate:
    7 september 2015
    Coen je bedoeld toch niet mij he super hoor dinnetje en roel kijk uit naar jullie verhalen straks liefs van mij