Dag 13 Reno - Lake Tahoe

14 september 2015 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Beste volgers,

Vanmorgen toen we naar de auto liepen zagen we weet niet hoeveel luchtballonen die opstegen aan de overkant van het hotel.

Pakte me mobiele telefoon om er een foto van te maken, zei een Amerikaan to smokey. Vond de foto nog wel aardig en liet hem de foto zien. Ja ik vond ook wel dat de lucht er raar uitzag maar verder geen aandacht aan besteed.

Door de bergen richting Lake Tahoe gereden en bij de 1e stop over Lake Tahoe zag je bijna niets. Sorry zei een Amerikaanse dame tegen mij voor het uitzicht. Even met haar gepraat maar het was zo mistig door de bosbranden bij Sacramento zo'n 100 mijl verder op.

Weinig wind dus de hele dag een belabberd uitzicht gehad en brand geur.

Morgen weer een leuke rit voor de boeg naar Yosemite park via de Tioga pas, als die open is ivm branden was die een paar weken geleden gesloten.

Maar onderweg gaan we eerst naar Bodie. Een spookstad.

Groeten uut Calafornie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coen en ria:
    14 september 2015
    Dat is ook wat al die grote branden daar wat gaat er een hoop natuur verloren jammer Hopen dat de pas los is waar jullie door heen willen zo niet dan zul je wel een heel eind om moeten rijden ik hoor het wel en zie het wel door de foto's veel plezier en de grotjes van ons