Dag 15 Yosemite - Mammoth Lakes

16 september 2015 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Beste Volgers,

Vanmorgen toen ik wakker werd zei ik tegen Erica regent het nu of zijn de buren aan het douchen? Erica zei, dat zijn de buren. Ik trok de gordijnen open en zei tegen Erica, dan staan de buren zeker buiten te douchen.

Nou onze lieve heer had boven de luiken even losgetrokken en kwam ook echt met bakken uit de lucht.

Na het ontbijt was het opgehouden met regenen, maar de damp sloeg uit de bossen, waarop we maar besloten om niet naar Glacier Point te gaan, want daar zou toch weinig te zien zijn.

Wel gestopt om naar het uitzicht van de Half Dome te kijken en ook daar sloeg de damp uit de bossen en was ook zo weer vertrokken. Echt heel apart.

De weg weer vervolgd via de Tioga pass, wat een mooie route. Ook hier laag hangende bewolking en warmtedamp. Temperaturen op de Tioga pass zakte weer naar een graad of 7. Echt wel koud met een korte broek en een shirt.

Doorgereden naar Mono Lake. Gelukkig was het uitzicht beter als gisteren. Bij Tufa gestopt en wat mooie foto's gemaakt.

Daarna via Juna Lake loop naar Mammoth Lake gereden. Mammoth Lake is een echt ski dorp op hoogte, dus ook hier weer lage temperaturen en koude wind. Ik denk dat we ijsberen gaan tegen komen brbrbr.

Morgen vervolgen we onze reis via Deadth valley naar Beattly.

Groetjes maar weer van ons en bedankt voor jullie leuke reactie's

1. Coen en ria:
    16 september 2015
    Hallo aan de kou kunnen jullie vast even aan wennen als jullie terug komen dan hoef je niet in korte broek aan te komen ik hoop dat jullie toch weer richting de zon gaan en nog even lekker kunt genieten daar van en mooie plaatjes maakt dus veel plezier nog en de groetjes van ons